FAQ

Waar kan ik mijn aangeschafte dealvoucher(s) vinden?

In uw e-mailbox. De bestelde dealvoucher(s) worden per e-mail naar u toe gestuurd. Hebt u deze e-mail niet ontvangen of bent u de dealvoucher(s) kwijt, dan kunt u contact opnemen met onze customer support, zij helpen u graag verder.

Hoe kan ik mijn aangeschafte dealvoucher(s) gebruiken?

Ga naar de deal welke u wenst uit te printen en druk vervolgens op afdrukken.

Wat gebeurt er als mijn dealvoucher verloopt?

Wanneer de geldigheid van uw dealvoucher is verlopen dan is het raadzaam om even contact op te nemen met onze customer support. Wij treden dan in contact met de ondernemer waarmee u de dealvoucher heeft aangeschaft. Aangaande coulance zijn wij afhankelijk van de stellingname van de ondernemer, het is immers niet zijn schuld dat de dealvoucher is verlopen. Daarnaast hebben tal van onze deals geen expiratiedatum en dus doet het probleem zich niet of nauwelijks voor. U hebt, na aanschaf van de dealvoucher, een termijn van 8 dagen om deze te annuleren, na deze periode is de dealvoucher definitief en dus onomkeerbaar.

Ik heb mijn dealvoucher gebruikt en ben niet geheel of geheel niet tevreden

Voldeed de deal niet aan de door ons geschetste voorwaarden? Indien u van mening bent van niet neem dan contact op met onze customer support, zij nemen uw klachten zeker serieus.

Ik wil het afleveradres van mijn gekochte product(en) wijzigen

Indien u reeds de bestelling geplaatst hebt, is het niet mogelijk om uw afleveradres te wijzigen.

Hoelang bedraagt de bedenktermijn?

Retour van ongewenste producten Zoals beschreven in onze verkoopvoorwaarden heeft u 14 dagen vanaf de dag nadat u uw Producten hebt ontvangen om uw contract te annuleren en de producten retour te sturen mits erbij expliciet vermeld staat dat onderhavig product niet retour gezonden kan worden. De producten moeten binnen 7 dagen na ontvangst door u verzonden zijn naar betreffende ondernemer. U bent verantwoordelijk voor de kosten van terugzending van de producten als u uw contract annuleert. Zodra de producten door de ondernemer zijn ontvangen worden ze gecontroleerd en wordt binnen 14 dagen een terugbetaling gedaan. Ongewenste producten moeten ongebruikt en in goede staat worden teruggestuurd. U moet ervoor zorgen dat de producten goed verpakt zijn zodat ze niet beschadigen tijdens het transport. Indien het product of de producten gebruikt of beschadigd blijken te zijn kan terugbetaling worden geweigerd en neemt de ondernemer contact met u op. Defecte, foute of niet-conforme producten Indien een product een defect of fout heeft die op het moment van levering bestond of anderszins niet conform is aan uw bestelling, hebt u het wettelijke recht het product retour te sturen. Dit dient echter wel direct per mail aan de ondernemer waarbij het product is aangeschaft te worden gemeld anders kunt u geen beroep meer doen op deze retourmogelijkheid. Wij raden u aan contact op te nemen met onze customer support zodra u een probleem ontdekt. Wij raden u aan elk product zorgvuldig te controleren bij ontvangst.

Waar blijft mijn bestelling?

Indien u een dealvoucher hebt aangekocht en hebt ingewisseld maar de levering blijft uit of vindt niet plaats binnen de overeengekomen of gepubliceerde termijn, neem dan contact op met onze customer support, zij helpen u graag. Het is verstandig om de verwachte levertijd te controleren en om uw inbox/spam folder te controleren voor een e-mail van het bedrijf met trackinggegevens.